TRAVEL OR SHOPPING

Isnin, 15 Oktober 2012

LAWAK SEPASANG KEKASIH


MACAM-MACAM ADA....
Sepasang kekasih sedang asyik memadu asmara di tepi sebuah tasik, sambil berbual-bual mesra...

Khamis, 2 Ogos 2012

8 JAM

 

ALANG, membesar di sebuah lorong yang penuh dengan keganasan dan jenayah. Zaman kanak-kanak Alang dirampas daripadanya apabila ibunya mati dibunuh seorang Ah Long semasa mereka cuba melarikan diri daripada kawasan jahanam tersebut.

Selasa, 31 Januari 2012

Khamis, 8 Disember 2011

DATUK HUSSAMUDDIN JAWAB ISU BAYARAN TAK BERBALOI PENULIS OMBAK RINDU

SHAH ALAM- Berikutan kontroversi filem Ombak Rindu yang diadaptasi daripada novel karya Fauziah Ashari terbitan Alaf 21 Sdn Bhd, satu sidang media akan diadakan bagi menjawab  persoalan yang melanda.

DATUK HUSSAMUDDIN JAWAB ISU BAYARAN TAK SETIMPAL PENULIS OMBAK RINDU

SHAH ALAM- Berikutan kontroversi filem Ombak Rindu yang diadaptasi daripada novel karya Fauziah Ashari terbitan Alaf 21 Sdn Bhd, satu sidang media akan diadakan bagi menjawab  persoalan yang melanda.

Jumaat, 27 Mei 2011

BILA TOYOL NAKAL

Macam-macam ada...toyol pun dah nakal sekarang tak macam dulu,bila sebut toyol memang menakutkan dan suka curi duit.Dulu lain sekarang lain,toyol dah berubah watak."Toyol Nakal"begitulah bunyi jodol filem

Isnin, 18 April 2011

HANTU ABANG

Seram..sememangnya seram,cerita hantu Thai memang seram dan menakutkan.Sebuah lagi cerita hantu dari negara Thai yang bertajuk "Nang Pee".Apa yang aku tahu Nang bermaksud hantu dan Pee adalah abang,jadi hantu abang begitulah agaknya.Sebenarnya jodol filem ini adalah"Cinderella(Nang Pee)" yang ditayangkan di negara tersebut pada 12 haribulan April 2011.

Rabu, 2 Mac 2011

HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA

Jom tonton filem,mari kita tinjau sebuah yang berbajet besar dan mungkin impaknya juga mesti besar.Hikayat Merong Mahawangsa sebuah filem keluaran Kru Studios Sdn.Bhd arahan Yusry Abdul Halim,filem ini bakal menemui penonton pada 10 Mac 2011.

Jumaat, 11 Februari 2011

Ahad, 23 Januari 2011

PIRATE OF CARIBBEAN 4


MIYABI DATANG LAGI



 Miyabi Syuting Film Baru Di JakartaMACAM-MACAM ADA..Siapa tak kenal dengan awek ni,aku rasa ramai yang mengenalinya...Maria Ozawa ratu filem porno dari jepun,maaf bukan aku nak promosi awek ni tapi nak bagi tahu,dia dah berlakon filem baru di indonesia,dulu dah berlakon satu filem..Menculik  Miyabi tapi kal ini filem genre seram berjudul Hantu Tanah Kusir begitulah mengikut sember yang aku dapat dari sebuah blog dari negara jiran.

JANGAN GUNTING A** ANAK AKU

MACAM-MACAM ADA...
Rahmat baru sahaja berkahwin dengan Era..
Pada malam pertama selepas majlis pernikahan, mereka berehat di dalam bilik kerana keletihan membantu mengemas dapur, membersihkan periuk, kuali dan segala macam benda lagi..
Sambil berehat di dalam bilik, mereka makan burger yang dipesan dari sebuah restoran makanan segera..
Emak Rahmat yang sememangnye suke menjaga tepi kain orang termasuk anak2nye sendiri memasang telinga dari pintu bilik untuk mendengar perbualan antara anak dan menantu barunye…

Selasa, 18 Januari 2011

ASTROFIRST PEMUSNAH INDUSTRI FILEM MALAYSIA

MACAM-MACAM ADA ....Astrofirst(480) pemusnah industri filem malaysia itulah komen produser filem kat laman twitter....

ANDA MUNGKIN SUKA NI

Related Posts with Thumbnails

CUACA

bloguez.com

PELAWAT