Powered By Blogger

TRAVEL OR SHOPPING

Khamis, 18 Mac 2010

MUAT TURUN KOMIK UBI PERCUMA



Semua orang dalam dunia tak kira apa bangsa sekalipun (termasuk saya) suka dan amat gembira kalau dapat benda ni…
BARANG PERCUMA!
Dan kerana itu saya dengan bangganya ingin menggembirakan korang semua dengan memberi komik Aku, Dia & Test karya saya secara percuma kepada semua pengunjung blog kartunisubi.com!
cover komik ubi


Apa yang korang perlu buat hanyalah daftarkan nama dan email korang dalam Mailing List Ubi dan komik percuma dalam format PDF ini akan diemailkan terus ke inbox korang!
Senang kan?
Untuk pengetahuan, Komik Aku, Dia & Test ni sebenarnya adalah salah satu cerita pendek dari Komik DIAMDIAMUBI yg pernah diterbitkan pada 2004. So, pada korang yg terlepas untuk memiliki komik ni, inilah peluang yg baik utk korang mendapatkannya. Bagi yg dah pernah baca mungkin anda boleh jadikan komik digital ini sebahagian dari koleksi komik korang.
Seperti yg mungkin korang boleh agak, komik ini adalah juga berkisar tentang budak sekolah seperti komik-komik saya yang terdahulu. Nak buat camana, dah kartun budak sekolah adalah yg paling saya suka dan paling saya pandai buat… :-)
So, cerita banyak pun tak guna… Hanya isikan nama dan email korang dan dapatkan komik Ubi sekarang juga!
Semoga anda akan terhibur dengan komik Aku, Dia & Test yg bakal korang baca…
Dan kepada mereka yg telah habis membaca dan mendownload komik ini, sila berikan komen dan pendapat korang mengenai komik ini di bawah. Komen dan pandangan anda amat saya alu-alukan… :-)http://www.kartunisubi.com/download-komik-ubi-percuma

Dari blog UBI maaf la ye curi....

Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN SUKA NI

Related Posts with Thumbnails

CUACA

bloguez.com

PELAWAT